eBankNet
Logo
Komunikaty

Uprzejmie informujemy, iż Klienci, którzy nie dokonali zmiany hasła w ciągu ostatnich 365 dni,
będą do tego zobligowani w trakcie najbliższego logowania.

Uprzejmie informujemy, iż mając na uwadze ryzyko sankcyjne, od 1 marca 2023 r., niezależnie od waluty przekazu,
nie będziemy realizować przekazów z/do Federacji Rosyjskiej.

Pod formularzem logowania zamieszczony został przycisk Zablokuj dostęp, którym mogą Państwo zablokować dostęp do usługi 24.BS i aplikacji mobilnej w przypadku podejrzenia naruszenia bezpieczeństwa (utrata danych logowania np. w wyniku wyłudzenia, utrata dostępu w wyniku oszustwa itd.). Po wpisaniu prawidłowych danych zostanie wysłany SMS potwierdzający założenie blokady. Odblokowanie dostępu będzie możliwe tylko po kontakcie z placówką Banku.

Z przyjemnością informujemy, że usługa BLIK oraz Przelewy na telefon BLIK w Banku Spółdzielczym w Zawadzkiem została udostępniona również dla Przedsiębiorców Indywidualnych oraz Rolników Indywidualnych, posiadających naszą aplikację mobilną BS Zawadzkie Mobile.
Zachęcamy do korzystania z nowych możliwości.

Informacje dla Klientów w związku z atakiem Rosji na Ukrainę

Prosimy o zapoznanie się z treścią informacji o bezpiecznym korzystaniu z bankowości elektronicznej.
Informacja dostępna jest tutaj.


Wnioski w programie Rodzina 500+

Uprzejmie informujemy, iż w usłudze 24.BS można składać wnioski na nowy okres świadczeniowy w programie Rodzina 500+. W tym celu w menu Wnioski należy wybrać opcję Złożenie wniosku.

Wnioski Eximee

Przed zalogowaniem
  • Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia
    1. Czy adres rozpoczyna się od "https://" ?
    2. Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
  • Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódce)
    1. Czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu)
    2. Czy certyfikat jest ważny?
  • Film na temat bezpieczeństwa kliknij tutaj
Bezpieczeństwo
  • Chroń swoje hasła!
  • Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych;
  • Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł;
  • Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję;
  • Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu;
  • Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony;
  • Zawsze aktualizuj oprogramowanie antywirusowe i systemowe
  • Więcej na temat bezpieczeństwa kliknij tutaj