eBankNet
Logo
Komunikaty

KLIENCIE!

Bądź czujny - nie daj się zmanipulować.
Bank, ani żadna inna instytucja, nigdy nie prosi o zainstalowanie aplikacji na Twoim urządzeniu mobilnym,
nie wymaga również potwierdzenia przelewów za pomocą logowania się do bankowości internetowej.
Zachowaj ostrożność podczas kontaków telefonicznych od osób podających się za Bank czy inną
instytucję zaufania publicznego. W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się bezpośrednio z Bankiem.

Uprzejmie informujemy, iż Klienci, którzy nie dokonali zmiany hasła w ciągu ostatnich 365 dni,
będą do tego zobligowani w trakcie najbliższego logowania.

Uprzejmie informujemy, iż mając na uwadze ryzyko sankcyjne, od 1 marca 2023 r., niezależnie od waluty przekazu,
nie będziemy realizować przekazów z/do Federacji Rosyjskiej.

Pod formularzem logowania zamieszczony został przycisk Zablokuj dostęp, którym mogą Państwo zablokować dostęp do usługi 24.BS i aplikacji mobilnej w przypadku podejrzenia naruszenia bezpieczeństwa (utrata danych logowania np. w wyniku wyłudzenia, utrata dostępu w wyniku oszustwa itd.). Po wpisaniu prawidłowych danych zostanie wysłany SMS potwierdzający założenie blokady. Odblokowanie dostępu będzie możliwe tylko po kontakcie z placówką Banku.

Z przyjemnością informujemy, że usługa BLIK oraz Przelewy na telefon BLIK w Banku Spółdzielczym w Zawadzkiem została udostępniona również dla Przedsiębiorców Indywidualnych oraz Rolników Indywidualnych, posiadających naszą aplikację mobilną BS Zawadzkie Mobile.
Zachęcamy do korzystania z nowych możliwości.

Informacje dla Klientów w związku z atakiem Rosji na Ukrainę

Prosimy o zapoznanie się z treścią informacji o bezpiecznym korzystaniu z bankowości elektronicznej.
Informacja dostępna jest tutaj.


Wnioski w programie Rodzina 500+

Uprzejmie informujemy, iż w usłudze 24.BS można składać wnioski na nowy okres świadczeniowy w programie Rodzina 500+. W tym celu w menu Wnioski należy wybrać opcję Złożenie wniosku.

Wnioski Eximee

Przed zalogowaniem
  • Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia
    1. Czy adres rozpoczyna się od "https://" ?
    2. Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
  • Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódce)
    1. Czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu)
    2. Czy certyfikat jest ważny?
  • Film na temat bezpieczeństwa kliknij tutaj
Bezpieczeństwo
  • Chroń swoje hasła!
  • Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych;
  • Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł;
  • Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję;
  • Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu;
  • Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony;
  • Zawsze aktualizuj oprogramowanie antywirusowe i systemowe
  • Więcej na temat bezpieczeństwa kliknij tutaj